fredag 12. februar 2010

Morsdagsgåve, te, krus og snop!!

Me her på frk Lande so har kjekke dagar.
Det kjem menn innom som er sendt til oss for å kjøpa morsdagsgåve. Dei fleste mennene seier at dei har fått beskjed om da dei skal gå ned til frk Lande for der er det så masse fint og at der får ein god hjelp.
Åh, alle skjønne damer der ute, takk for det!!!! Dåke fortjener ein fantastisk morsdag på søndag!!
Det er komen ny tekoppar med tilhøyrande fat med sommarfuglar på. Sjølvsagt har me fått sommarfugl te og sommarfugl snop.



Desse koppane med hjerte på er jo ei kjempefin morsdagsgåve, og sjølvsagt te og snop med hjerter på, nydelig.

I går fekk me ein stor forsendelse frå Bloomingville. Det kom kjempemasse fint, det var sjølvaste julekvelden for oss to som var i butikken :-) Kjem tilbake med bilder for å dela dette med dåke etter kvart.

Og du kjekke og skjønne kunde frå Kvinnherad med raud hua, no e madonnane på plass :-)

God romantisk helg til dåke alle!!!!

4 kommentarer:

Noatunfrua sa...

Hei!
Notere meg at dåke har fått madonna'a i butikken!
Hadde blitt veldig glad viss da kom bilde av dei her på bloggen! :D Ønske meg ei skjønn, litt stor madonna så då kan da jo henda at dåke har fått inn den eg drømme om!

Ha ein nydelig morsdag, valentins dag og fastelaven! :)

Klem!

Anita fra hjerterommet sa...

Oj så mye lekket dere ha i butikken. Nettopp ferdig med hytte på stord så kommer garantert innom butikken deres i løpet av ulike ferier:)

De koppene med hjerter på var flotte, hvor mye koster de?

Therese. sa...

Mmmm....jeg kommer!!! De sommerfuglene er knallgode :-)

Anne sa...

Å, så eg begynne å få abstinensa fordi eg ikkje har vert heima på Stord og innom hos dåke sio romjulo!
Gler meg te førsta helgo i mars for DÅ komme eg ein tur:)
Ønske meg og bilde av maddonnaane på bloggen!
Ha ei flott veka!
Klem Anne:)