torsdag 17. mai 2012

17.mai

Gratulerer med dagen!


Ønsker alle en strålende 17.mai feiring! :)

onsdag 9. mai 2012

Lang åpent på Stord..


I morgen torsdag 10. mai har vi langåpent i butikken vår på Bytunet.
Dørene vil være åpne fra 10.00-22.00.

Du vil finne gode tilbud i butikken vår på Bytunet denne dagen.

Kanskje har du ikke funnet 17.mai antrekket enda??
Mange flotte plagg fra Kristine Vikse passer perfekt til denne dagen!

Vi har også inne deilige kjærligheter som smaker som sommer! :)


onsdag 21. mars 2012

Langåpent

på Bytunet i morgen torsdag 22.mars til klokken 20.00.
Klokken 1800 blir det motevisning med store og små:)




Torsdag til lørdagdag vil vi ha gode tilbud på vår kolleksjonen til Kristine Vikse.

Velkommen innom :)

mandag 6. februar 2012

Vårnytt fra Kristine Vikse

Det har kommet mye herlige plagg fra Kristine Vikses vår og sommer kolleksjon inn i butikken vår på Stord nå.
Deilige plagg i lekre farger, og god kvalitet.






Velkommen innom butikken å se alt det lekre som er kommet! :)



tirsdag 13. desember 2011

Kalenderluke 14.

Luketilud i luke nr 14 er denne flotte toppen fra Kristine Vikse til minus 20%.




Toppen har fine detaljer som gjør det lille ekstra.
Ordinær pris 699,-

Velkommen innom! :)



mandag 12. desember 2011

Frk.Lande skifter namn!

For ein stund tilbake skiftet Frk.Lande eigere.
Butikken ble kjøpt opp av eigeren av butikken MammasHus på Bømlo.
For at butikkene skal hete det samme vil begge butikkene nå ha navnet MammasHus. 
Noen har kanskje alt sett at MammasHus skiltet på Bytunet har kommet på plass? :)
Vareutvalget vil komme til å variare litt fra butikk til butikk. Og du vil finne mye fint fra spennende leverandører.
Vi vil ønske nye og gamle kunder hjertelig velkommen innom våre butikker.
Vi vil også få takke for alle di gode tilbakemeldingene vi har fått av hyggelige kunder som titter innom!
Vil også minne om vår adventskalender. Nye tilbud hver eneste dag frem til jul!:)

Opningstider desember.

No før jul vart det utvida opningstider i butikken:)



Frå og med 15. desember har me ope til 1900 på kvardagar.

Laurdag 17.     : 10 - 16.
Søndag 18.      : 14 - 18.
Torsdag 22.     : 10 - 22.
Julafta             : 10 - 13.
Nyttårsafta      : 10 - 13.

Velkommen innom oss! :)

 

onsdag 7. desember 2011

Kalendertilbud

Luke nr 7 :

Minus 20% på alt av kjoler og tunika i velur fra ChillNorway!
Unn deg eit deileg plagg til advents kosen!

Men vær rask, det er kun få igjen! :)



Velkommen innom!

lørdag 3. desember 2011

Adventskalender .

I butikken vil me fram til jul opna ei luka med tilbod kvar dag me har ope :)
Ikkje alle vil komma ut her så det gjeld å komma innom oss å sjå kva spennande me har funne på! :)

I luke 3 finn du i dag alla adventstaker til halv pris!
Me har fleire variantar i butikken.
Her er nokre av dei.




Velkommen innom!


fredag 11. november 2011

11.11.11

Kvar dag er spesiell, men datoen idag markerar seg litt meir ut enn andre datoar.

11.11.11

Me i butikken vil feira dette datoen litt ekstra idag og har difor 20 % på alle ytterjakker frå ChillNorway!

Dette gjelder KUN idag i butikken vår på Stord.

Ver tidleg ute å sikre deg denne herlege dunjakka med Norsk design!



Velkommen innom oss! 


torsdag 20. oktober 2011

Juleminner

Boka Juleminner lanseres i desse dagar og vert snart å finna i butikken vår! :)


(Biletet er lånt frå Juleminners eiga facebook side)


Undrar du på kva du skal kjøpe i julegave til deg sjølv, dei som har alt, eller til dei som seier dei ikkje ynskjer seg noko anna enn snille barna som dei fekk i fjor? :) Her er svaret! :)
For å sjå litt frå boka gå inn å www.juleminner.no.

Boka kan selvfølgeleg forhandsbestillast hos oss :) 

mandag 19. september 2011

ChillNorway..

Flerer nyheter fra ChillNorway..
I butikken har me no fått inn godt varme huer i tre forskjellinge fargar.
Me har og fått inn lange deilege dunjakker.
Desse er bere heilt herlege å ha på! :)






Ynskjer alle ein herleg haustdag! :)

fredag 9. september 2011

Nyheter frå ChillNorway :)

Me har no fått inn fleire nyheter frå ChillNorway :)
To flotte kjolar i mørk blå og koksgrå samt ei flott jakke. Alle i deilig bomull:)






Velkommen innom :)




onsdag 31. august 2011

Bilete frå butikken..

Ein liten rundttur i butikken :)



Heilt øverst på bilete ser dykk skjønne boksar frå Dexie. Desse er kjempe populære og kjekke til presangar til seg sjølv og andre :) Me har og inne flotte førstehjelpsskrin frå Bruka. Dei grå har mulighet for å låsast av.



Flott kurvstol frå Bruka.


Mange har venta på brødboks og tørkerullholdar frå Bruka. No er dei endeleg komme inn i butikken!





Ønsker nye følgara velkommen til sida vår!
Me sender gjerne om det er noko du ynskjer.
Ha ein fin dag :)

lørdag 27. august 2011

Frk.Lande treng Ekstrahjelp. :)



Me på frk.Lande består av ein trivelig gjeng som no vil bli litt større. Me søker ei/ein utadvent, smilande, glad og kreativ person som kunne tenka seg å vera ekstrahjelp laurdaga og ellers når det trengs.
Sjølvklart blir me ekstra glade om du er like glad i interiør som oss ;)

Er dette noko for deg eller kanskje du kjenner nokon som kunne passa til dette?
Spørsmål og søknad kan leverast i butikken eller på mail frklande@hotmail.com.
Søknadsfristen er snarast mogleg. :)

torsdag 25. august 2011

KjempeSALG fredag og laurdag :)

I morgon fradag 26. og laurdag 27. august har me masse SALG på frk.Lande.
Mange godbitar til sterkt reduserte prisar.
Her er det om og gjera å vera først ute skal ein sikra seg dei beste :)


Alle støvlar med hel frå Kristine Vikse og skjønne klogger med helsesole frå A.Nordin er desse dagane nedsatt med 20%.


Dette populære settet med puter og pledd i herlige fargar har me no bere ett igjen av. Det går for halv pris.


Masse flotte klær frå Kristine Vikse er no satt ned til halv pris. Her kan du sikra deg ett nytt antrekk til helga.
Denne skjønne ytterjakka sit fint på og finnes i to fargar.

Men me gjer oss ikkje med dette. Me har ein del kjeramikk til halv pris, og korger med mykje kjekt til bere 20 og 50 kr stk.

Velkommen innom vår trivlige butikk :)

Me sender gjerne om du ser noko her du kunne tenka deg.

tirsdag 16. august 2011

ChillNorway..

I butikken no kan me stolt visa fram flotte kler frå vår heilt nye leverandør ChillNorway. Me har fått inn masse flotte kjolar og tunika i deilige stoff og flotte fargar.





Her er bere ein liten smakebit på kva som er i butikken.

Velkommen :)

*

mandag 15. august 2011

Salg på Kristine Vikse klær..

Me på frk.Lande ryddar klart til mykje fine haust kler og har difor gode tilbod på flotte klær frå Kristine Vikse.


Velkommen innom oss :)






mandag 11. juli 2011

Kristine Vikse..

På Frk Lande kan du no finna herlege smykke, øyredobbar og ringar frå Kristine Vikse! :)
Er ikkje denne gyngehesten skjønn? :)






Ser du noko du kunne tengt deg, men ikkje har mulegheit til å komma innom oss i butikken er du velkommen til å sende oss ein mail på frklande@hotmail.com. Me sender over heile landet! :)

Til alle dykk som har bestilt varer før og ynskje å bestilla igjen: Husk me har ny mailadresse ;)

Ynskjer alle ein strålande sommardag og velkommen innom vår trivelege butikk!

onsdag 6. juli 2011

Kristine Vikse og nattope

På Frk Lande har me no fått inn skjønne regnkåper fra Kristine Vikse :)
Herlege og lette å ha på.
På butikken på Bømlo, MammasHus, har me inne regnkåper og regnkler til dei minste frå Memini.
No kan mor og barn bli like skjønne ;)




I morgon, torsdag 7.juli er det nattope på Vikjo.
Me har ope heilt til klokka 2400.
Me kjem til å ha masse godt tilbud i denne anledningen:)

Ha ein fine dag!